Субота, 20.04.2024, 05:40
Аналітичний звіт директора комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 23» Кам'янської міської ради Школяр Любові Андріївни, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, учителя-методиста, Відмінника освіти України, нагородженої Нагрудним знаком "Василь Сухомлинський". 2015 - 2016 н. р.
Впроваджуємо інноваційні педагогічні, інформаційно-комунікаційні, здоров’язбережувальні технології. Здійснюємо роботу щодо створення власного інформаційно-освітнього середовища та застосування технологій дистанційної підтримки навчального процесу. Використовуємо електронні освітні ресурси «Сайт школи», «Персональний сайт вчителя». Працюємо над реалізацією загальношкільного проекту «Навчальний заклад як соціокультурний осередок громадянсько-патріотичного виховання учнів». Реалізуємо модель державно-громадського управління закладом. Розвиваємо професійні компетенції конкурентноспроможного вчителя. Вся діяльність закладу вибудовується з метою сприяння соціалізації особистості як творця і проектувальника власного життя. Школа приймає участьː Всеукраїнські проектиː Загальнонаціональний проект «Олімпійський рух в Україні серед учнівської молоді», Український науково-методичний проект «Якість освіти», україно-естонський проект «Міксіке в Україні». Інноваційна діяльністьː Створення власного інформаційно-освітнього середовища та застосування технологій дистанційної підтримки навчального процесу, освітній портал «Школа сучасних знань - 23» (https://sites.google.com/site/osvitnijportal/). Реалізація проектів «Шлях до сучасного уроку», «Персональний сайт учителя», «Навчальний заклад як соціокультурний осередок громадянсько-патріотичного виховання учнів», «Імідж навчального закладу». Педагогічний колектив – лауреат обласного ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини - 2015 р. », дипломант Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти 2011р., 2012 р., 2013 р., 2014 р., 2015 р.» Переможець міського огляду шкіл міста з спортивно-масової роботи 2015 р., призер Всеукраїнського проекту «Олімпійське лелеченя» 2014 р., 2015 р. Учні школи – призери міських олімпіад з інформатики, Безцінний Ілля та Биковська Софія – переможці обласного конкурсу «Собори наших душ» в номінаціях «Образотворче мистецтво», «Література» - 2015. Переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2012», номінація «Фізична культура» - вчитель фізичної культури Андрющенко Т.Г., дипломант обласного етапу конкурсу «Вчитель року – 2013», номінація «Фізика» – вчитель фізики Охотник Г.Г., дипломант обласного етапу конкурсу «Вчитель року – 2016», номінація «Історія» – вчитель історії Грибан О.Г. На базі закладу у 2010 – 2015 рр. проведені міські семінари для заступників директорів з НВР, вчителів біології, англійської мови, математики, обслуговуючої праці, хімії, географії, трудового навчання, початкової школи.
Діяльність навчального закладу будується на принципах гуманізму, демократизму, диференціації та оптимізації змісту і форм освіти, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, здійснює загальноосвітню підготовку на рівні державних стандартів, забезпечує початкову, базову та повну загальну середню освіту. В закладі ведеться робота щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, методичного супроводу стандартизації базової і повної загальної середньої освіти, допрофільного навчання 8 – 9 класів, профільного навчання в старшій школі, здійснення необхідних заходів щодо організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Провідний напрямок навчально-виховної діяльності школи – навчання і виховання молоді, здатної самостійно діяти і приймати відповідальні рішення у сучасних динамічних політичних та соціально-економічних ситуаціях. Управлінська діяльність закладу спрямована на виконання завдань, які пов’язані з вимогами державних стандартів загальної середньої освіти на використання прогресивних технологій навчання та виховання. Управління СЗШ № 23 здійснюється через планування, організацію, керівництво і контроль. Річне планування роботи школи відбувається на основі моніторингу, діагностики, ґрунтовного аналізу роботи педагогічного колективу за минулий період, рівня знань учнів школи, з урахуванням можливостей навчально-матеріальної бази школи, враховуючи побажання вчителів, батьків, учнів. В школі ведеться робота щодо створення власного інформаційно-освітнього середовища та застосування технологій дистанційної підтримки навчального процесу. Педагоги закладу проводять роботу щодо накопичення досвіду організації навчально-виховного процесу на платформі інформаційно-освітнього середовища. Учні отримують навички е-навчання, використовують наявні у них ПК та інші комп’ютерні гаджети не лише для розваг, а, в першу чергу, для отримання знань та розвитку. Внаслідок використання ІОС в щоденному навчальному процесі не лише покращується рівень знань школярів з шкільних предметів, а й різко зростає рівень комп’ютерної грамотності учнів. Зростає ККД комп’ютерної техніки, що використовується в освітньому процесі, та рівень володіння ІКТ учителями та адміністрацією школи. Соціально-психологічна служба школи здійснює психологічний супровід навчально-виховного процесу: супровід розвитку особистості дитини, оновлення змісту навчально-виховного процесу та управлінської діяльності закладу на основі сучасних тенденцій в освіті, підвищення рівня психологічної компетентності педагогів, батьків. Виховна робота здійснюється за такими напрямками: громадянсько-патріотична, правова, морально-етична, художньо-естетична, екологічна, трудова, краєзнавча. Цілеспрямованою є діяльність колективу закладу з формування в учнів здорового способу життя, розвитку загальнолюдських цінностей на основі участі в різних колективних творчих справах. Значна увага приділяється роботі, спрямованій на вивчення національних традицій українського народу.
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 23» атестована з відзнакою. Директор навчального закладу відповідає займаній посаді.
У ході перевірок методистами управління освіти і науки надані рекомендації, які були враховані в подальшій роботі.
В КЗ «СЗШ № 23» створені безпечні умови для навчання та виховання учнів. В наявності всі необхідні нормативні документи, що підтверджують роботу закладу з охорони праці. Щороку видаються відповідні накази з питань охорони праці, ведуться журнали різних видів інструктажу. У системі проводяться засідання комісій щодо перевірки знань з питань охорони праці. У всіх навчальних приміщеннях оформлені куточки з техніки безпеки. Передбачено надання учням загальних знань і формування вмінь збереження здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури, зміцнення навичок здорового способу життя, оволодіння способами розвитку фізичних якостей. Рівень дотримання техніки безпеки, охорони праці у СЗШ № 23 задовільний.
Систематично проводиться моніторинг роботи з педагогічними кадрами: кадровий моніторинг (наявність кваліфікаційної категорії, звання; своєчасність підвищення категорії; освіта), готовність педагогів до впровадження інновацій, дослідно-експериментальний моніторинг (використання сучасних освітніх технологій; апробація інновацій; впровадження ППД; розробка посібників, методичних рекомендацій; наявність публікацій у фахових виданнях тощо), методичний моніторинг (проведення та участь у методичних заходах різних рівнів; проведення семінарів-практикумів, майстер-класів, відкритих уроків; виступи на нарадах, педрадах; участь у педагогічних конкурсах, у роботі журі, експертних груп, атестаційної комісії), рівень володіння інформаційними технологіями, діагностика професійних труднощів учителя, виявлення здатності вчителя до розвитку та саморозвитку. Результати досліджень свідчать про підвищення рівня професійних компетенцій вчителів та зростання мотивації роботи педагогів закладу.
Діяльність шкільного самоврядування відповідає вимогам і цілям виховної роботи, допомагає розвитку громадянських компетенцій та соціалізації учнів. Учнівське самоврядування містить виховний потужний потенціал, є засобом реалізації учнівською громадою своїх прав та обов’язків через участь у процесах прийняття рішень у всіх сферах життєдіяльності навчального закладу.
Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію педагогічних працівників закладів освіти. Результативність атестації висока. 56% педагогічних працівників мають педагогічні звання та нагороди. Слід зазначити, що за останні 10 років в закладі не виявлено випадків зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації широких кіл громадськості. Документальне оформлення атестації відповідає вимогам Типового положення про атестацію. Директор КЗ «СЗШ № 23» Л. А. Школяр |
Меню сайтуКатегорії розділу
ПошукНаше опитуванняМіні-чат |