Сайт директора КЗ "СЗШ № 23" 
м. Кам'янське

П`ятниця, 17.05.2024, 21:06

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | | Реєстрація | Вхід

Головна » Методичний кабінет

МЦФЕР: Освіта — усе для управління школоюФахові видання, безоплатні вебінари та майстер-класи для директорів шкіл та їх заступників

Сьогодні для успішного управління загальноосвітнім навчальним закладом недостатньо мати педагогічну освіту. Нині перед директором та його заступниками громадськість та органи управління ставлять нові вимоги. Зокрема, потрібно бути в курсі всіх змін законодавства та новацій в галузі освіти.

Всебічну фахову допомогу у цьому питанні надають педагогам працівники тематичного напряму «МЦФЕР: Освіта» Цифрового видавництва МЦФЕР. Експерти «МЦФЕР: Освіта» створюють фахові видання, проводять безоплатні вебінари та їздять усією Україною з майстер-класами для директорів загальноосвітніх навчальних закладів та їх заступників.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 511 | Додав: shkolyar | Дата: 24.03.2015 | Коментарі (0)

Портал Edudemic составил список самых необходимых образовательных инструментов, без которых не обойдётся ни один современный учитель. 

Edudemic — это американский медиапортал, который, как и мы, пишет о будущем образования и новых образовательных технологиях. Каждый год его авторы составляют хит-парад самых распространённых среди американских учителей сервисов. Абсолютно все эти инструменты с успехом могут применяться и российскими коллегами, поэтому мы приводим составленный список практически в неизменном виде. При этом мы взяли на себя смелость дополнить его другими ресурсами — как отечественными, так и зарубежными, которыми делились с вами ранее. Кое-какие инструменты вы совершенно точно используете ежедневно, а вот о парочке из них, зуб даём, вы услышите впервые. 

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 568 | Додав: shkolyar | Дата: 01.02.2015 | Коментарі (0)

Тобі від 6 до 16 років і ти захоплюєшся творчістю Кобзаря? Тоді спробуй свої сили у ІІ Всеукраїнській дитячій мистецькій акції «Мій Шевченко», присвяченій 200-річчю з дня народження поета і художника, яку організовують Національний центр «Мала академія наук України» і Національний музей Тараса Шевченка.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 474 | Додав: shkolyar | Дата: 01.02.2015 | Коментарі (0)

Як вчителю зорієнтуватись у сучасних технологіях? Безкоштовні курси з ІКТ від Microsoft, які практично, а не теоретично зможуть допомогти вчителеві

З кожним роком технології все активніше впливають на навчальний процес і систему освіти в цілому. На сьогоднішній день на ринку праці потрібні випускники навчальних закладів, які не тільки мають якісні знання, а й мають відповідні навички. Останніми роками ці навички отримали сталу назву – навички 21 століття.

Постає логічне запитання – як сформувати в учнів навички 21 століття якщо ці навички не сформовані в самого вчителя? Як учитель може навчити того, чого сам не розуміє? Курси підвищення кваліфікації на сьогоднішній день, на жаль, не дають уявлення про тренди в сучасній освіті. Багато теорії та замало практики. Для прикладу. Чи може хтось із педагогів похвалитися відповідністю своєї інформаційно-комунікаційної компетентності до тих рівнів, які ЮНЕСКО рекомендувала ще 2011 року?

Проаналізувавши доступні Інтернет-ресурси можна досить легко визначити наступні глобальні тенденції розвитку ІКТ в освіті, які мали би вже реалізовуватись у закладах освіти, а саме: організація навчання протягом усього життя, створення та використання динамічних навчальних матеріалів та спільна робота в режимі реального часу.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 340 | Додав: shkolyar | Дата: 27.12.2014 | Коментарі (0)

Методи викладання: як стати ефективним учителемДесять порад сучасному вчителю, які слід ураховувати під час навчання учнів

 
Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання.

Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу.

Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів.

Автор докладу, професор Роберт Коі з Даремського університету стверджує, що це всього лише «стартовий пакет» для осмислення того, що ж усе-таки робить викладання ефективним.
Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 454 | Додав: shkolyar | Дата: 27.12.2014 | Коментарі (0)

Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців, окупація Російською Федерацією Криму, збройні акції російських терористів у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна», про цей йдеться у листі МОН від 01.08.2014 № 1/9-388.

Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.

Під час уроку мають бути реалізовані такі завдання:

- ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення державності України;

-  формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу;

-  формувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;

- виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 422 | Додав: shkolyar | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

Міністерством освіти і науки запропоновано для громадського обговорення новий проект Концепції профільного навчання в старшій школі.

Концепція визначає засади навчання, яке здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах на третьому рівні формальної освіти згідно з Міжнародним стандартом класифікації освіти – повна загальна середня освіта.

Згідно з концепцією, суть профільного навчання полягає в якомога повнішому задоволенні і розвитку пізнавальних інтересів, нахилів і здібностей учнів, їхніх освітніх потреб, зумовлених орієнтацією на майбутню професію і подальшими життєвими планами.

Зміст профільного навчання містить інваріантний (спільний, однаковий для всіх учнів) і варіативний складники.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 371 | Додав: shkolyar | Дата: 22.06.2014 | Коментарі (0)

Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням із місцевими органами управління освітою. 

Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальні заняття організувати за семестровою системою (лист МОН від 11.06.2014 р. № 1/9-303):

- І семестр – з 1 вересня до 26 (27 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня;

- ІІ семестр – з 12 січня до 29 (30) травня.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 344 | Додав: shkolyar | Дата: 13.06.2014 | Коментарі (0)

Електронні збірники завдань державної підсумкової атестації учнів 4-х, 9-х та 11-х
класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/14 навчальному році

http://osvita.ua/school/40525/

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 400 | Додав: shkolyar | Дата: 07.04.2014 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4

Форма входу

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24

Міні-чат


Друзі сайту





Тесторіум

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0