Павло Полянський зазначив, що навчальні програми нерідко передбачають такі вимоги до дітей, які значно перевищують параметри Держстандарту початкової освіти.
До цього додається велика кількість предметів, багато з яких - "одногодинні"; чи не щоуроку вчитель змушений навчати дітей новій темі. Адже головне завдання педагога у початковій школі – зацікавити і навчити школяра, а не "вичитати" запланований матеріал.
Полянський повідомив, що подолання такого стану - не примха МОН, а запит громадянського суспільства.
З огляду на те, що невдовзі стартуватиме конкурс рукописів підручників для 4-го класу, найбільш нагальним у часовому вимірі є наведення ладу з програмами саме для цього класу.
"Неприпустимо допустити ні появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, ні ситуації, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться", - наголосив Павло Полянський.
Робоча група також обговорила перспективу можливості інтегрувати зміст ряду предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.
Передбачається, що упродовж листопада буде здійснений весь комплекс робіт, пов'язаних із "розвантаженням" програм.